Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Allt blir fel

Av Margaretha - 16 juli 2009 08:04

Idag funkar ingenting. Jag skrev ett inlägg tidigare och skulle lägga in en bild till mina bloggvänner. Men glömde trycka på på spara så allt försvann. Nu orkar jag inte skriva något mer för stunden men jag skickar min award till dessa personer för en mycket bra blogg. Min dotter, Oskar, Elisabeth och Sofie. Kramar från smulansmatte Maggan.

 
 
Bea

Bea

16 juli 2009 09:30

Tack för Awarden...
Tänkte på en sak...du kollar väl så att du får TA bilder från andras sidor? Jag menar, står det inte att man är välkommen att kopiera bilderna, så måste man fråga. Det räknas som stöld annars.
Sidorna jag tipsade om är sidor, där man får lov att ta med sig bilderna hem.
Bara ett litet tips.

http://beatricer.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

16 juli 2009 10:58

Tack för awarden./Vad trist det är när det inte funkar. Om det nu är någon "tröst" för dig kan jag tala om att detta har hänt mig också och ibland har jag skrivit rätt långt och tycker själv att det låter bra. Igår hände dessutom två gånger att strömmen bröts ett par gånger också, en kontakt "halkade ur". Måste väl ha kommit åt men jag tycker inte att jag satt på något annat sätt än tidigare. Men det är så förargligt. Man tappar liksom tråden. Kramar till dig också

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

17 juli 2009 19:24

Tack för awarden snälla du.
Hoppas allt är fint med er.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margaretha - 23 augusti 2009 18:30

Ja nu har vi varit på begravning. I torsdags var vi i kyrkan och tog farväl av pappa. Det var väldigt högtidligt och stämningsfullt. Min käre far har varit med och sjungt i manskör sammanlagt 75år. Han började sjunga när han var 15 år i Karlskrona. D...

Av Margaretha - 11 augusti 2009 21:28

Ja nu är jag tillbaka igen, det är ett tag sedan sist som jag var här och skrev något nu, men som jag har berättat tidigare har jag fått sorg i familjen. Det är jätte jobbigt att ha mistat min far. Han var ett stort stöd för mej och jag saknar honom ...

Av Margaretha - 2 augusti 2009 16:48

Kära Pappa!   ETT LÅNGT OCH RIKT LIV HAR UPPHÖRT. DU FICK LEVA I NÄSTAN 95 ÅR. DU SKULLE HA FYLLT DET DEN 26/9. MEN DU FICK SOMNA STILLA UTAN VÄRK OCH PLÅGOR. DITT LIV HAR VARIT HÄNDELSERIKT PÅ MÅNGA SÄTT. DITT ARBETE I LIVET HAR VARIT VID STATENS JÄ...

Av Margaretha - 2 augusti 2009 13:29

Idag har jag och min dotter varit i kyrkan. Det har varit tacksägelse för min käre far. Man läser upp hans namn och dödsdatumet. Det var en mycket svår stund för mej och även för min dotter. Jag saknar min far så mycket, jag saknar även min mor för j...

Av Margaretha - 30 juli 2009 16:24

Idag är jag på lite bättre humör för att skriva på min blogg. Men det har varit en svår vecka.I tisdags förmiddag var jag och hälsade på min gamle far på ett äldreboende i Vetlanda han var på Rehabavd. där. När jag kom fick jag veta att han inte mådd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards